Кампания на ракия "Пещерска" отчита, че бракът не е отживелица, а все по-често двойките се запознават в интернет
Общо 691 истории на влюбени двойки получи „Пещерска“ ракия в конкурса „Просто кажи Да“ тази година. Инициативата има за цел да подпомогне сключването на брак, като три от двойките получиха по 5000 лв., безплатно фото- и видеозаснемане на сватбения си ден и напитки за цялото тържество. Интересът към конкурса продължава да расте, като третата година на кампанията е и най-силната досега, сочат данните на организаторите. Достигнатите онлайн потребители са 1 милион, а регистрираните младоженци – 691 двойки. При предните издания на “Просто кажи Да“ бяха споделени общо 1223 истории на любовта.
Увеличава се броят на двойките, при които любовта идва онлайн: от изпратена покана в социална мрежа или в приложение за запознанство. Най-често в реална среда хората се запознават на работа или с общ познат, сочи анализ на разказаните истории в „Просто кажи Да“.
Друга интересна тенденция е, че все повече са двойките, които искат да се оженят, след като са обвързани дългогодишно с партньорите си. Мечтата за сватба споделят много двойки, които са заедно от 5, 10 и дори 15 години; такива с едно, две и три деца. Много са историите на влюбени още от ученическите или студентските години. Голяма част от хората споделят, че дълго време са си мечтали да направят сватба, но все не са имали достатъчно средства или е излизало нещо друго по-важно - деца, жилище, нова работа.
„Всяка година сме все по-затруднени в избора на победители. Историите, които получаваме, ни вдъхновяват и доказват, че бракът не е скучна отживелица, а семейните ценности остават важни за двойките в България, дори и тези с дълга връзка, деца и т.н. Щастливи сме, че имаме възможност да ги подкрепим в един толкова важен ден като сватбата“, коментираха от компанията-производител на “Пещерска” VP Brands International. Популярната марка ракия се произвежда от собствени лозови масиви и е сред най-награждаваните у нас и в чужбина. „Пещерска“ е първият национално наложил се бранд ракия у нас.
Тази година марката подкрепи мечтата за сватба на три двойки - Десислава и Станислав Димитрови, Маргарет и Никола Чонгарови, Виктория и Николай Вангелови, които вече са официални семейства.