Напишете дума/думи за търсене

20 години по-здрави с Борола

Годината е 1996. Натрупали сериозен мениджърски опит, д-р Веселина Петрова и д-р Абу Шахид създават семейната фирма БОРОЛА в сферата на здравеопазването. Целта е благородна – цялостна грижа за здравето на българина! Екипът се брои на едната ръка и кабинетът е един. Това е началото и като всяко начало трудно - изпълнени с недоверие и съмнения делници, нищо, че в свободен превод от санскритски БОРОЛА означава „Отборът на Големите“! Днес, 20 години по-късно, БОРОЛА разви цяла палитра здравни и медицински услуги, фирмата е изключителен представител, вносител и дистрибутор на световни фармацевтични компании от 3 континента, разполага със собствена клиника за висококачествено медицинско и лабораторно обслужване, наложи се като един от най-големите у нас производители на природни продукти и козметика със собствена производствена база, разви и работи по десетки здравни програми със значим социален ефект, създаде и спонсорира месечното специализирано списание „GP News - новини за общопрактикуващия лекар“, разкри международни клонове в Македония и Канада, поддържа с актуална информация над 30 здравни сайта и он-лайн магазин, разви рекламна и издателска дейност, извършва в наличната си база клинични изпитвания на лекарства, изгради отдел за трудова медицина, създаде школа БОРОЛА за обучение на медицински представители, но и това не е всичко. Със своя различен начин на мислене в здравеопазването, днес, 130- членният колектив на БОРОЛА продължава да показва най-добрите страни на съвременното модерно здравеопазване и 20 години да подобрява качеството на живот на българина!

„Започнахме с дистрибуция на лекарства“- казва за началото д-р В. Петрова.“ „Много бързо разбрахме, че освен качествен продукт, за успеха на пазара голяма роля играе добрата информационна среда и някак естествено през 2000 г. се роди идеята да създадем специализирано списание за току-що проходилите семейни лекари. На страниците на „GP News - новини за общорпактикуващия лекар“, водещи специалисти започнаха да споделят своя опит за заболявания със социална значимост, често срещани и в практиката на семейния лекар. Така списанието се превърна в актуален информационен канал и за общопрактикуващия лекар и за специалиста“- разказва д-р Петрова. „От собствената си медицинска практика“ – продължава д-р Шахид, „разбрахме, че за да приложим идеята за цялостна грижа за здравето на българина трябва да изградим собствена клинична база. През пролетта на 2002 г., в центъра на София открихме КЛИНИКА БОРОЛА със специализирани кабинети за висококвалифицирани лекари със съвременна медицинска апаратура, с мамографски кабинет, кабинети за общопрактикуващия лекар, еднодневна хирургия, физиотерапевтичен блок, клинична лаборатория и всичко необходимо за едно модерно здравеопазване. Тук беше мястото да покажем и различен начин на мислене в здравеопазването - девизът на БОРОЛА, а това означаваше“, продължава д-р Шахид, „да съберем на едно място здравни услуги, медицинска информация и продукти“.

Близо година преди откриването на клиниката, БОРОЛА създава и първия си природен продукт. През 2001 г. на прохождащия у нас пазар за природни продукти се появява ОКСИБОР ФОРТЕ - мощен природен антиоксидант. Следват широко известните вече ИМУНОБОР, КАЛОРЕКС ФЕМИНОРМ, ЕНТАН, ОКОЛУТ, КАМАГРА, ПРОСТАБОР, МИГРЕНОН, ВИВАТОНИН. Днес БОРОЛА произвежда над 50 природни продукта, козметичната линия ДЖИНДЖИРА и медицинското изделие ЛАКТОБОР. Производството се организира в 12 държави извън България на територията на 3 континента с висококачествени, стандартизирани природни екстракти, гарантиращи високата ефективност на продуктите. За да упражни още по-голям контрол върху качеството БОРОЛА разкри преди 5 години съвременна производствена база в град Сухиндол. До година там ще заработят новите производствени мощности за капсулиране, таблетиране, блистериране и опаковане. Идеята е 80% от производството да става в базата в Сухиндол с цялостен контрол върху качеството и безопасността на продукцията.

БОРОЛА е световна марка. Има над 100 регистрирани търговски марки. Качествата на нейните продукти, произведени в условията на добрата производствена практика, отговарят на високите изисквания на Европейския и световния пазар. Продуктите на БОРОЛА се препоръчват от семейния лекар, от специалистите и фармацевтите. Те достигат до нас чрез аптечната мрежа,чрез специално изградените от фирмата в по-големите градове магазини “Здраве и природа“, през он-лайн магазина – momo.bg, през актуалните здравни сайтове на фирмата и не на последно място - чрез многобройните здравни програми, чийто естествен референтен център е клиника БОРОЛА. Към всяка по-значима здравна проблематика БОРОЛА създаде здравна програма. Такива са програмите ИМУНИТЕТ - всичко за имунитета на едно място, ФЕМИКЕР - за женското здраве, ПРОГРАМИТЕ за мъжкото и детско здраве, ОКОМЕД - за очното здраве, ПСОРАЛЕК - за лечение на псориазис, програмите за сексуално здраве и сексуална дисфункция, за наднормено тегло и затлъстявания и редица други здравни програми. В тях висококвалифицирани медицински специалисти, лекари, фармацевти, обединяват усилия за по-добро качество на живот на българина.

БОРОЛА е модерното здравеопазване, както се казва „на един клик разстояние“. Днес всеки може да се информира за здравния си проблем с едно кликване на „мишката“в здравните сайтове на БОРОЛА, да се консултира „он-лайн“при специалистите на клиника БОРОЛА, да посети магазините „Здраве и природа“ през техните сайтове.

Безспорен успех на компанията е разкриването на представителства в чужбина. След БОРОЛА - БЪЛГАРИЯ през 1996 г., 5 години по-късно стартира БОРОЛА – МАКЕДОНИЯ. Днес представителството на БОРОЛА в МАКЕДОНИЯ разполага с офис в Скопие и нова офис сграда в Битоля с кабинети, лекторски зали, дистрибуторски център, аптека. Започнала с двама души и един продукт, сега БОРОЛА - МАКЕДОНИЯ е изключителен представител и дистрибутор на повече от 30 природни продукта на БОРОЛА , за които се грижат 12 представители. Другото представителство на БОРОЛА е в Канада, със седалище Торонто. То е разкрито през 2006 г., с цел да отговаря за пазара в Южна и Северна Америка, да организира производството и контролира качеството на произвежданите за БОРОЛА природни екстракти и суровини. Предстоящо е представянето на продуктите на БОРОЛА на американския континент.

Учудващо е как БОРОЛА успя да намери време и сили да развие и рекламна, и дизайнерска, и издателска дейност. През годините издаде различни медицински книги, здравна литература, лекарствени справочници, но и това не е всичко. Под крилото на БОРОЛА се роди направлението за клинични изпитвания - НИБА РИСЪРЧ и отделът за трудова медицина.

ВЕРОЯТНО СИ МИСЛИТЕ, ЧЕ СЛЕД ТОЛКОВА ДЕЙНОСТИ И МНОГО ЛИЦА БОРОЛА Е ДОСТИГНАЛА СВОЕТО ПЛАТО. АКО МИСЛИТЕ ТАКА ЩЕ СГРЕШИТЕ - ПРЕДСТОИ НАЙ–ГРАНДИОЗНИЯ ПРОЕКТ - ИЗГРАЖДАНЕТО ВЪРХУ 11 ДКА. В ПАВЛОВО НА ТЕХНОПАРК БОРОЛА – ОФИСИ, ПРОИЗВОДСТВЕНИ И СКЛАДОВИ БАЗИ, ЛЕКЦИОННИ ЗАЛИ, НАУЧНО–ИЗСЛЕДОВАТЕЛСКИ ЦЕНТЪР, ДИСТРИБУТОРСКИ ЦЕНТЪР, АВТОПАРК И КАКВО ЛИ ОЩЕ!СЛЕДВАЩИТЕ 10 ГОДИНИ ЩЕ ПОКАЖАТ.

В този разказ може и да сме пропуснали някои детайли, но за 20 години има три неща, които БОРОЛА никога не е спирала да прави, дори в годините на най-дълбока рецесия:

Никога не е спирала да наема специалисти и представители!

Днес екипът на БОРОЛА - БЪЛГАРИЯ надхвърля 130 души: висококвалифицирани лекари, медицински сестри, лаборанти, фармацевти, компютърни специалисти, химици, финансисти, юристи, дизайнери, филолози, медицински представители.

Никога не е спирала да обучава екипа си!

Ежедневно, ежемесечно, тримесечно! Методично, постоянно, задълбочено! Сериозно обучение на целия екип! БОРОЛА Е ШКОЛА!

ЗА 20 ГОДИНИ БОРОЛА НЯМА НЕИЗПЪЛНЕНИ ОБЕЩАНИЯ КЪМ ПАРТНЬОРИ И СЛУЖИТЕЛИ. БОРОЛА НИКОГА НЕ ОБЕЩАВА ТОВА, КОЕТО НЕ МОЖЕ ДА ИЗПЪЛНИ!

ТОВА Е БОРОЛА - ЕДИН РАЗЛИЧЕН НАЧИН НА МИСЛЕНЕ В ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО, НОВА ЗДРАВНА ФИЛОСОФИЯ, ЛОЯЛЕН КОЛЕКТИВ, ШКОЛА ЗА ЗДРАВНИ КАДРИ, ПЕРФЕКЦИОНИЗЪМ В РАБОТАТА И ПРОИЗВОДСТВОТО, МОРАЛ В ОБЩУВАНЕТО С КЛИЕНТИ И ПАЦИЕНТИ! ЗАТОВА ДНЕС С ГОРДОСТ КАЗВАМЕ,ЧЕ БОРОЛА ИМА СЪЩЕСТВЕН ПРИНОС В ТОТАЛНАТА ГРИЖА ЗА ЗДРАВЕТО НА БЪЛГАРИНА И ПО-ДОБРОТО МУ КАЧЕСТВО НА ЖИВОТ!

X