Книга от издателство “Труд” е подаръкът за късметлиите
Шести сезон - ЛЯТО, с още по-интересни гости, които ще говорят за важните неща - любов, семейство, здраве, кариера, предателства, приятели, и лятна игра, в която всяка седмица някой ще печели книга от Книгоиздателска къща “Труд”. Така стартира днес подкастът “24 часа от живота”, който през цялото лято ще продължи своето излъчване всеки петък в сайта на “24 часа”.
В четвъртия сезон на своя подкаст “Голям да пораснеш”, който се излъчва в аудиоплатформата Storytel, психотерапевтът Мадлен Алгафари разказва за най-деликатната, опасна и вълнуваща част от живота - връзките между хората.
“Това е нещо, което много избуя през последните години, катализирано малко и от пандемията. Оставайки вкъщи, много партньори се преоткриха с положителна или отрицателна развръзка или последици. Това, което наблюдаваме в планетарен план, са сериозно отчуждаване и индивидуализъм”, обяснява в подкаста “24 часа от живота” Алгафари. За нея и колегите ѝ, които работят в тази сфера, думичките “заедност” и “свързване” са най-ценните в наше време.
В началото на 90-те единствената работа, която си намира Мадлен Алгафари като психолог, е в “Телефон на доверието”. Там се подвизава под номер 10. “Тогава нямахме право да разказваме, затова бяхме и с номера, но помня доста от тези разговори. Помня собствената си несигурност и неграмотност какво да правя, как да кажа. Това беше след прясното ми завършване на психология. Сега си давам сметка, че истинските практически знания и умения дойдоха след още 4 години психотерапия, които учих”, спомня си тя.
Как да разберем в каква посока ще се развият любовните ни отношения, какво правим с токсичните връзки, има ли вечна любов и още от разговора с психотерапевта Мадлен Алгафари, ще чуете в подкаста “24 часа от живота” в сайта на “24 часа” и във всичките ни подкаст платформи.
Всяка седмица във вайбър групата на подкаста и в инстаграм профила на Книгоиздателска къща “Труд” ще намирате по един въпрос. Отговорете с коментар и стискайте палци да сте късметлията, който ще получи хитово заглавие от издателството.