Най-активните са заетите в сектора на търговията на дребно и едро, следвани от ИТ сектора и енергетиката
През последните 12 месеца Sport Pass мотивира повече от 11 000 работещи българи да влязат във форма, помагайки им да бъдат физически активни в продължение на общо над 65 000 часа. Според Содексо България, най-популярните спортове и начини на движение сред потребителите на Sport Pass са фитнес, йога, аеробика, танци, водни спортове, бойни изкуства и гимнастика. Средната посещаемост на спортни занимания в страната е около 6 пъти месечно. По отношение на бизнес отрасли, най-активните потребители на Sport Pass работят в търговията на дребно и едро, следвани от ИТ сектора, енергетиката, леката и тежка промишленост, финансите и застраховането.
Проучване на Содексо България сред потребителите на Sport Pass показва, че повечето от тях предпочитат да тренират в зала, отколкото на открито или у дома. Решаващият фактор при избора на спортна зала, според 68 % от запитаните, е дали местоположението е близо до техния офис. Други 48 % предпочитат да посещават спортни клубове близо до дома си. Проучването показва, че основното предимство на Sport Pass е възможността да се посещават различни спортни обекти с една карта (според 90 % от анкетираните), следвано от възможността да се практикува различен вид спорт всеки ден (69 %).
„В наши дни хората предпочитат да не бъдат ограничавани от фиксиран абонамент за един единствен клуб, който не търпи изменения. Вместо това те предпочитат продукт или услуга, която им позволява да избират от разнообразие от спортни дейности, които да посещават на много различни места. Това е идеята на картата ни, която дава достъп до 600 клуба и над 300 дейности“, коментира Виктор Косконел, изпълнителен директор на Содексо България.
Sport Pass е на българския пазар от 2015 г. и постоянно развива мрежата си от партньорски клубове, за да предложи разнообразна и качествена услуга на работещите българи. „За да постигнем продукт, които да отговаря напълно на високите стандарти за качество на Sodexo, както и на още по-високите очаквания на потребителите, партньорите ни са ключов фактор. Затова държим да развиваме продукта си така, че да носи полза не само за крайния клиент, но и за партньорите ни и да стимулира работата им“, добавя г-н Косконел.
През месец септември 2017г. Содексо България стартира инициатива под мотото „Всички начини да си във форма“. Кампанията цели да окуражи българите да бъдат физически активни, като повиши осведомеността им за многобройните ползи от практикуването на спорт и подпомогне изграждането на навици за по-здравословен начин на живот. Кампанията „Всички начини да си във форма“ е подкрепена от партньорите на Sport Pass – Health Store, The Art of Living, Flais Fitness Club, Sport Depot и Inspired Fit Strong.
„Партньорството ни със Sport Pass помага да предложим още по-добри условия на клиентите си. Могат да идват с по-голяма честота, без това да ги натоварва финансово, а също така помага на тези, които не са били част от нашата аудитория, да научат за това, което правим и да се присъединят към тренировките ни“, споделя персоналният треньор и основател на Inspired Fit Strong Инес Субашка.
„Sport Pass ни помага да достигнем до нови аудитории, докато мотивираме хората да планират ежедневието си и да бъдат по-активни физически“, коментират и представители на Health Store.
Чрез услугата си Sport Pass, Содексо България популяризира посланието, че днес спортът е по-достъпен от всякога. Благодарение на своите над 600 партньорски локации в страната и над 300 спортни активности, Sport Pass осигурява на българите лесен начин да планират всекидневието си и да намерят удобно време, и място за своята тренировка. Градовете в страната с водещ брой Sport Pass клубове са София (345), Варна (56) и Пловдив (38), докато градовете с най-активни потребители са както следва: София, Варна, Пловдив, Велико Търново и Бургас