Над 200 представители на най-големите рекламодатели и рекламни агенции в България проследиха тази вечер презентацията на изданията на Медийна група България Холдинг (МГБХ).
Те се запознаха с точките на пресичане между рекламата и клиентите в онлайн продуктите на медийната група, както и в нейните печатни издания.
Водещият ежедневник и сайт "24 часа" (24chasa.bg), авторитетният "Труд" (trud.bg), масовият ежедневник "България днес" и сайтът му bgdnes.bg, специализираният за агробизнес "Български фермер" (bgfermer.bg), разследващият "168 часа" (168chasa.bg), ориентираният към младите (15-35 години) развлекателен сайт hiclub.bg - всички продукти бяха представени от управителят на МГБХ г-жа Венелина Гочева и търговският директор Иван Михалев.
Не бяха забравени и мобилните сайтове на групата, приложенията за iOS и Android, както и специалните печатни издания на медийната група, инициативите и събитията, които организира.
Особен акцент бе сложен върху най-новият сайт на групата - специализираният за женска аудитория mila.bg.
Очаквайте подробности
Коментари (0)
Вашият коментар