Напишете дума/думи за търсене

„Макдоналдс“ стартира кампания за даряване на играчки от деца за деца

Доброто е в малките жестове, а най-вече в жестовете на малките

 Доброто не се измерва с интелект, образование, умения или социален статус. Най-малките членове на обществото се раждат с вродена доброта, на която сега „Макдоналдс“ дава шанс да се прояви, превъплъщавайки се в ролята на пощальони на доброто.

Световноизвестната верига за бързо хранене се слави със своите емблематични детски менюта, а от 20 април до 1 юни Happy Mail дава възможност на малките клиенти на ресторантите да се включат в добра кауза, като преотстъпят играчката си на дете в нужда.

Новата благотворителна кампания има за цел да дари щастие, като доказва, че не е нужно много, за да сме добри, а доброто трябва да се насърчава от най-ранна възраст и да възпитава у децата убеждението, че споделянето на играчка или книжка, когато те имат достатъчно и от двете, е жест на доброта, който може да стане устойчив и в бъдеще.

И ако още в Библията е казано, че ако имаш две ризи, дай едната на ближния си, в случая може да бъде преформулирано, че ако имаш две играчки, дай едната на ближния си. Така децата се учат на съпричастност, добрина и щедрост.

По традиция при закупуването на Happy Meal™ меню всяко дете получава подарък – развлекателна книжка или играчка. Сега малчуганите ще имат избор дали да задържат подаръка за себе си или да го дарят на друго дете. Малко решение, което може да означава много.

Дарените играчки и книжки се събират в ресторантите на „Макдоналдс“ в специални пощенски кутии, от които ще стигнат до новите си притежатели. Те се опаковат в пощенски пликове и украсяват със стикер „Подарък за теб“, а при желание децата могат да напишат и послание до следващия собственик. Персонализиран и запечатан, подаръкът отива в пощенската кутия, а след като вече е пуснало плика в нея, детето може да получи признателна значка. Служителите на касата ще му я връчат. Съвсем заслужено.

За всяка играчка или книжка "Макдоналдс" ще подари допълнително книжка или играчка, за да може дарението да бъде двойно по-голямо.

В тази кампания веригата ресторанти си партнират с фондация „Дечица“, които ще се погрижат играчката да достигне до дете в неравностойно положение. То може да играе с нея, развивайки въображението и креативността си. А що се отнася до малките дарители – това е добър начин от най-ранна възраст да се научат на съпричастност и отговорност. Инициативата помага на децата да изградят и чувство на принадлежност и важност с решенията, които вземат.

  • Ключови думи:
X