Тя е изпълнителен директор на застрахователна компания „Групама“ в България.
Кариерата й в компанията майка започва през 2005 г. в родината на Волтер, а от 2011 г. управлява „Групама“ в България – част от френската банково-застрахователна група „Групама“. Магистър по земеделски науки от Agro Paris Tech University, Франция, и магистър по мениджмънт от ESSEC Business School, Франция. Професионален бизнес коуч. Харесва страната ни, обича да играе народни танци.
Интервюто на Селин Болар е част от специалното издание на „24 часа“ и MILA.bg „Жените – Умен свят“, посветено на дамите с визионерски нюх. След изключителния успех на първото подобно издание - „Жените, които променят“, екипът ни надгради своето търсене на успели личности и събра в 200 луксозни страници визията за утрешния ден на едни от най-проспериращите и вълнуващи българки. Прочетете ги.
- Кои са най-важните стъпки в живота на една жена, за да се превърне в успял човек?
- Първата стъпка е изграждането на увереност в себе си – това все още е предизвикателство. Тази самоувереност е свързана с осъзнаването, че жените сме и винаги ще бъдем различни от мъжете. Жените притежават по-голяма емоционална интелигентност, което е от съществено значение, когато си лидер, но е и компетенция, която отнема време, за да се научиш да я използваш ефективно в работата си. Втората важна стъпка е наличието на ясна визия за баланса между семейство и кариера, който искаме да постигнем.
- Какво отличава „Групама“ през 2022 г.? Как ще изглежда тя след 20 години?
- Мисията на „Групама“ е да предлагаме сигурност на нашите клиенти. Стараем се да намерим точния баланс между най-доброто качество на услугата и достъпната цена. Това включва непрекъснато подобряване на начина, по който работим, и бързо адаптиране в наемането и развитието на служители, които имат желание да променят живота на хората. Групата „Групама“ насърчава регионалната отговорност в отделните държави, в които присъства, и това мислене ни прави гъвкави и адекватни на потребностите на клиентите. Да сме полезни за тях, е основният ни двигател за иновации и това ще продължи да е така. Кое е това, което те искат да предпазят, по какъв начин искат да купят нашите застраховки, какви са очакванията им за предлаганите услуги, са въпросите, на които винаги търсим отговор. „Групама“ има над 100 години история в застраховането и ние ще продължим да бъдем иноватори. След 20 години очаквам да сме още по-силни благодарение на умението ни да развиваме съвместни екосистеми с партньорите ни и дигиталните технологии, да предлагаме персонализирани застрахователни услуги с фокус върху устойчивостта на глобалните ресурси.
- Иновациите, които правите в бизнеса, за да сте с крачка напред?
- „Групама“ си партнира с google.cloud в разработването на застрахователен 4.0 модел. Базиран на дигитални технологии, той ще опрости дигиталната пътека на нашите клиенти. Това ще ни позволи да се превърнем в дигиталния застрахователен лидер в България.
- Избройте важните според вас качества, които отличават лидера.
- Визия, стратегия, организираност, емпатия, комуникативност и смелост са ключови качества, чрез които лидерът води екипа си към конкретна цел.
- Какви възможности дава дигитализацията на вашия бизнес и на икономиката като цяло?
- Тя осигурява възможности в 2 основни посоки: устойчивост и ограничаване консумацията на природни ресурси, създаване на нови потребителски модели. За клиентите дигитализацията гарантира по-лесен начин на използване на застраховката. Това пести време, те са по-добре информирани за застрахователните услуги. За служителите дигитализацията означава по-интересна работа, по-гъвкав режим на работа, по-голяма колаборация с екипите, автоматизация на повтарящи се задачи, усъвършенствани анализи. Всички тези възможности на дигитализацията са „горивото“ за иновации за нашите клиенти.
- Конкурентът – стимул или незначителен детайл? Как побеждавате?
- Конкуренцията е двигател за развитие. Тя мотивира да вървиш напред, да търсиш начини за подобрение. А за да победим конкуренцията, аз винаги залагам на силните страни на „Групама“. И се стремя да си отговоря на въпроса какво трябва да направим, от което нашите клиенти наистина се нуждаят и което все още не сме направили. Това е начинът да създаваме нашето уникално стойностно предложение.
Може да намерите „Жените – Умен свят“ на местата за продажба на списания в цялата страна.
Коментари (0)
Вашият коментар