Напишете дума/думи за търсене

Кремена Георгиева и Анна Панчева, “Кауфланд България”: Мечтаем смело, но оставаме здраво стъпили на земята

Интервюто на Кремена Георгиева, мениджър “Корпоративна социална отговорност” в “Кауфланд България”, и Анна Панчева, мениджър “Подбор и работодателска марка” в “Кауфланд България”, е част от специалното издание „Жените. Естествен интелект", посветено на дамите с визия за бъдещето на света на фона на технологичния бум. Списанието, което „24 часа" и MILA.bg издават веднъж годишно, събра за четвърти пореден път едни от най-влиятелните личности в бизнеса и обществения живот, за да разкаже историите на техния успех и за да потърси заедно с тях отговорите на въпросите, които утрешният ден поставя пред всички ни.

„Жените. Естествен интелект" е на пазара от ноември 2024 г. и е не просто списание – между кориците му е събрана мечтата ни за бъдеще, в което технологиите ще бъдат мощен инструмент за по-добър живот, задвижени от силата, която единствена ще остане непобедима за тях – човешкия интелект.

- Как проектът „Централни хали“ се превърна в кауза на „Кауфланд“?

- К: Проектът „Централни хали“ е кауза много преди той да бъде реализиран. В голяма степен подпомогна факта, че само няколко месеца след откриването му този уникален магазин да бъде изцяло върнат като „бижуто на София“ на туристическата карта на нашия град. А Сцена „Централни хали“ като част от него превръща Kaufland в единствения ритейлър с толкова категорична социална позиция в сферата на културата. От началото на месец юни на сцената сме реализирали над 120 събития за деца и възрастни, свързани с култура, образование и наука. Над 90% от тях – с вход свободен, защото целта ни е да бъдем място, където културата е достъпна за широк кръг от зрители.

- А: Проект „Централни хали“ носи толкова много енергия и мащаб, че за него можем да говорим само през призмата на екипа. Официалното откриване на „Централни хали“ ни даде възможност да се огледаме и видим, че едно „ние“ е по-силно от много „аз“. Привилегия е да си част от това „ние“, което даде живот на каузата „Централни хали“.

- Как успявате да убедите партньорите или колегите си да станат част или да подкрепят Сцена „Централни хали“?

- К: Целта, с която стартирахме развитието на Сцена „Централни хали“, беше да разработим културно пространство, което да събира съмишленици от най-широк кръг културни форми, да среща автори с нови публики. За да се случи това, „Kaufland България“ направи инвестиция в оборудване, обзавеждане, разработване на културната програма. В началото беше доста нетипично за хората, че именно най-големият ритейлър иска да се занимава с култура, без да печели от това. Днес вече за никого не е странно, че го правим.

- А: Сцена „Централни хали“ променя смело познатото ни разбиране за социално и културно пространство и ни събира в уникална по рода си кауза. Сцена, на която има място за всеки и лесно може да се превърне в почти всичко – от детска работилница до импротеатър или бутиково събитие. Такова място съвсем естествено позиционира традиция и модерно и ни кара да мислим извън рамката. Да, „Kaufland България“ отваря вратите си и за модерна градска култура и променя представи.

Снимка: Георги Кюрпанов-Генк
Снимка: Георги Кюрпанов-Генк

- Какви са основните предизвикателства при управлението на потребителското мнение? Как се променя то и какви са вашите инструменти да го измервате и оценявате?

- К: Искреността – това е най-силното оръжие в комуникацията. Когато започнахме да позиционираме Сцена „Централни хали“, ние построихме комуникацията така, че чрез различни канали посланието ни да достигне до представители на най-разнообразни целеви групи.

- А: Дисциплина и отговорност. Всеки ден. Всеки ден отваряме врати за нашите клиенти и изпълняваме стандарти за разнообразие, качество и свежест. А вече и за културно преживяване. Ежедневното засвидетелстване на потребителското доверие е част от високите стандарти на работа в „Kaufland България“. Създаването на среда, която клиентите да избират всеки ден, е измерител и коректив за успеха ни.

- Как социалните медии и дигиталните платформи влияят на комуникативните стратегии на „Кауфланд“?

- К: Сцена „Централни хали“ е място за аналогова култура – театрални постановки, концерти, литературни четения, изобразително изкуство, фотографски изложби. Тя е място за реални срещи и истински социални контакти. Въпреки това най-активно достигаме нашите клиенти дигитално. Приоритетно развиваме собствените канали на „Централни хали“ в социалните медии и там водим диалог с нашите автори и посетители, и това е част от достъпността, която целим изобщо с този проект.

- А: Социалните медии и дигитални платформи завинаги промениха начина, по който се свързваме и комуникираме, и са ясен измерител на нашите бизнес цели. Водещ бранд и работодател като „Kaufland България“ адресира послания и съдържание до всички аудитории през всички канали на комуникация.

- „Кауфланд“ е компания с визия за бъдещето. Чувство за отговорност, дързост или сериозен бизнес нюх са необходимите качества, за да работиш с мисъл напред в бъдещето?

- К: Много работа, много страст, много воля и много смелост да се изпробват нови неща. Имаме пълната подкрепа на борда на Kaufland да реализираме целите си и това е гърбът, който дава размах на екипа на Сцена „Централни хали“. Когато всички фестивали за култура, които бяхме подкрепяли в предишните години, както и всички останали наши партньори, с които реализираме социални проекти, започнаха да ни търсят, за да правим събития в Халите, разбрахме, че сме на правилния път.

- А: Kaufland е компания с ясна визия и стратегия, базирана на нашите ценности – резултатност, уважение, доверие, земност и сплотеност. Поставяме хората в центъра с уважение и доверие. Общуваме открито и честно. Учим се от грешките си, за да се развиваме и да продължаваме да растем. ? Мечтаем смело, но оставаме здраво стъпили на земята. Това, че сме земни, е в основата на нашия успех и стабилност.

- Имате ли визия как ще се промени начинът, по който хората комуникират в бъдеще? А как ще пазаруват?

- А: Живеем във времето на свръхперсонализирана комуникация и отдалечаване между хората. През гласови и визуални съобщения, които позволяват индиректен контакт 24/7, все по-трудно става истинското опознаване и свързване между хората. Това предполага бум в развитието на бизнес модели, базирани на преживяване, персоналното предлагане и отношение. В отговор на тези очаквания пазаруването също се променя с основен фокус върху доставянето на възможности за откриване на нови неща, продукти и услуги, които могат да тестват на място и клиентите да им се насладят предварително. Магазинът се превръща в място, в което посетителите очакват, че ще прекарват време и същевременно ще се забавляват. Това е ясна тенденция, през която ще се създава лоялност към брандовете.

Кремена Георгиева и Анна Панчева (от ляво надясно)
Снимка: Георги Кюрпанов-Генк
Кремена Георгиева и Анна Панчева (от ляво надясно) Снимка: Георги Кюрпанов-Генк
  • Ключови думи:
ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X