Собственичките на модния бранд създадоха уникални етикети за бялото вино и розето и използваха този принт в лятната си колекция
Една от най-успешните модни марки Alessa „облече“ винения бранд Verano Azur. Модната и винената марка обявиха обща лимитирана серия Verano Azur by Alessa като партньорство от такъв мащаб се случва за първи път у нас. Създателките на популярната фешън компания Мими и Мая нарисуваха специални дизайнерски етикети за бялото вино и розето Verano Azur, произвеждано от New Bloom Winery. Самите те са в рекламната кампания на вината.
Принтовете са авторски – изцяло по идея на сестрите Мими и Мая, които стоят зад Alessa, като зa oбщия проект с Verano Azur са преработени в подходящите цветове - розово за розето и зелено за бялото вино. Дизайнът, използван за етикетите, присъства и в актуалната лятна колекция на модния бранд.
Alessa е създадена преди 10 години от сестрите Мими и Мая. За разлика от повечето други световни модни компании, Alessa e семеен бизнес, стартирал със сайт за 19 долара и нищожен начален капитал, а днес достига до 90000 клиенти от 26 държави. Марката остава изцяло независима като на първо място е отношението към клиента като предлага доживотна гаранция за всяка своя дреха.
Вината Verano Azur се произвеждат от собствените лозови масиви на избата в Съединение New Bloom Winery. Те са вдъхновени от дамите със свободен дух, които искат да се наслаждават на живота тук и сега, и се отличават със смелата си визия и хармоничен вкус. Бялото вино Verano Azur за лимитираната серия by Alessa е от сортовете Совиньон блан и Вионие, а розето от Каберне Совиньон. Лимитираната серия вече може да се намери в големите магазини.
„Оценяваме високо, че New Bloom Winery ни предложиха този нестандартен проект и ни дадоха свободата на творим. Това, което ни спечели във вината Verano Azur и смятаме, че е обща характеристика за нашите марки, е качеството“, споделят създателките на Alessa. „Щастливи сме, че за първи път в България нашият моден бранд си партнира с винен такъв – една тенденция за колаборация между марки от различни сфери, доста популярна в чужбина. Идеята две изкуства – на виното и модата, да си подадат ръка, много ни хареса и се надяваме нашите почитателки да я харесат. А и какво по-хубаво от това виното да си отива с любимия ти тоалет“, казват още Мими и Мая.