Напишете дума/думи за търсене

Откритие! Обувките могат да носят успех

Общоизвестна „тайна“ е, че когато видим някого за първи път, преценката за този човек я правим в рамките на секунди. И не, нито фигурата, нито усмивката, нито дори дрехите играят толкова съществена роля в първоначалното ни впечатление, колкото обувките. Социалните психолози твърдят, че тази част от облеклото заедно с чантата и аксесоарите (часовници и бижута) оказва най-силно влияние върху първоначалната оценка за някого. Неслучайно обувките се превръщат в обсесия за някои хора. И никога няма да видите успял човек с евтини, неудобни обувки.

Възможно ли е обаче връзката „успех - обувка“ да съществува и наопаки: „обувка - успех“? Тоест, дали щом успелите хора носят удобни и качествени обувки, удобните и качествени обувки могат да допринесат за успеха на човек? Звучи абсурдно, но само на пръв поглед. Отново според мнението на психолози тази зависимост не е лишена от логика. Първо, качествената и удобна обувка предполага спокоен работен ден и възможност за по-висока активност и работоспособност. Второ, тя носи огромно самочувствие на притежателя си. Доказано е, че за да успееш в нещо, е необходимо, освен трудолюбие, воля и хъс, да притежаваш и солидно самочувствие. Обувката е символ – тя е онази част от външния ни вид, която свързваме със здравото стъпване на земята, с тичането, катеренето, покоряването. Има проучвания, които казват, че студентите с вехти, неудобни обувки изкарват по-лоши оценки от колегите си, които разполагат с нови и модерни, комфортни чифтове на краката си.

Мила Иванова – главен редактор на Mila.bg, и Анатолий Попов-Толик - кулинарен блогър, водещ на подкаста „24 часа от живота“ и специалист проекти Маркетинг на в. „24 часа“, бяха поканени от Deichmann да тестват дали тази теория работи в реалността. Фотографът Ники Литов проследи един ден на двамата, обути в избрани от тях модели на Deichmann, и ето резултатът...

Първото излизане на Мила сутрин е за разходка с лабрадора Добър. Тя е обута с модел ДАМСКИ БЕЖОВИ БОТИ С ПАНДЕЛКА GRACELAND и признава, че ботите са толкова меки и удобни, че не ѝ се прибира.

Когато не ходи на фитнес, сутрин Толик тича в квартала. С модела на МЪЖКИ БОРДО СНИКЪРИ MEMPHIS ONE джогингът минава неусетно.

На път за работа Мила е с ДАМСКИ ЧЕРНИ БОТИ CATWALK.

Толик винаги бърза и решава по няколко маркетинг казуса наведнъж. Казва, че с модел МЪЖКИ ЧЕРНИ БОТИ С ЦИП VENICE направо лети.

В редакцията двамата имат куп задачи. Освен че е главен редактор на Mila.bg, Мила е в екипа на изданието „Жените, които променят“. Предстои и брой за мъже – успели мъже, които налагат тренд. Толик пък скача от многобройните си задачи като шеф Маркетинг и воденето на подкаста „24 часа от живота“. „Не знам дали е от обувките, но днес бих и собствения си рекорд по успешно изпълнени задачи“, смее се Мила в края на деня.

Време е за парти. Защото успешният ден се познава по това как се чувстваш вечерта. Мила и Толик потъват в уютната, артистична атмосфера на Schroedinger Bar. Толик е толкова въодушевен, че дори скача на сцената... 

 

Мила е с ДАМСКИ ТЪМНОСИНИ БОТИ С ЦИП GRACELAND.

Толик е с МЪЖКИ ЧЕРНИ БОТИ С ВРЪЗКИ BUGATTI.

На финала на един 24-часов експеримент благодарим за успешното му провеждане на:

Николай Литов – фотограф

Мила Иванова и Анатолий Попов-Толик – участници

Schroedinger Bar – домакини

И най-вече на Deichmann за комфорта, елегантността и партньорството в този експеримент!

ПОКАЖИ КОМЕНТАРИТЕ
X