Когато нещо излезе на мода, сред звездите настъпва неговото масово и еуфорично придобиване. Когато обаче нещата опрат до истински резултати и те са видими, момичетата, чиито лица са най-често в светлините на прожекторите, нямат спирка. Става въпрос за козметика, разбира се. За козметика от Мъртво море, прочуто със своите чудотворни свойства за кожата. Тези продукти са не само натурални и безвредни. Те разрешават проблеми, които дори медицински продукти не успяват. „Никога не съм предполагала, че е възможно един крем за лице да има толкова светкавично и фантастично действие“, коментира една от претендентките за Мис България, чийто основен спонсор бяха именно козметична компания Juman.
Вече научихме, че на продуктите на Juman разчита Николета Лозанова. Тези дни Никол Станкулова също пусна снимка в социалните мрежи, за да се похвали с новата си придобивка. От компанията са щастливи, че така бързо и с такъв успех се приемат продуктите им и признават, че от встъпването им на пазара до днес се наложило да умножат бройките за внос два пъти и половина.
Повече информация за компанията и предлаганите продукти може да получите на фирмената интернет страница www.juman.bg или във Фейсбук.