Докато почитателите на Бионсе се радват на грандиозното турне “Formation”, певицата изненада всички, пускайки на пазара колекция спортни дрехи, носеща името Ivy Park на нейната дъщеря Блу Айви.
Макар досега певицата да е участвала в различни модни колаборации, сега изпълнителката навлиза в индустрията със своя собствена марка - достъпна в над 50 държави в целия свят.
Първият по-обстоен поглед към Ivy Park идва благодарение на рекламно видео, публикувано в YouTube. Линията съдържа над 200 артикула, започвайки от спортни клинове, екипи, суичъри и стигайки до бански костюми и ленти за глава.
Когато работя или съм на репетиция, буквално живея в спортните си дрехи, но досега не смятах, че има марка, която да е мой тип,” казва певицата за своята колекция. “Една от главните ми цели с Ivy Park е да разчупя стереотипите, касаещи дрехите за спорт и да вдъхновя жените, които разбират, че красотата е нещо повече от външен вид.”
“Красотата всъщност е здравето на нашите умове, сърца и тела. Знам, че когато се чувствам физически силна, аз съм силна и психически, и исках да създам марка, която да кара жените да се чувстват по същия начин.”
Разбира се, най-доброто рекламно лице за Ivy Park е самата Бионсе, която се появява във видеото, демонстрирайки различни тренировки, облечена в дрехите от колекцията.
Според VOGUE, всеки елемент от модната линия ще струва между 30 и 200 долара, което е напълно достъпна цена за милионите фенове на певицата по целия свят.
Коментари (0)
Вашият коментар