Могат ли татуировките наистина да повлияят на перспективите ви за работа? Проучванията казват „да”.
Според проучване от 2016 г. на д-р Андрю Тиминг от Училището по мениджмънт в Сейнт Андрюс в Шотландия мениджърите вече възприемат културата на татуировките.
Все пак татусите са много по-разпространени сега, отколкото когато бабите ни са работили като машинописки в кметството.
В проучването д-р Тиминг показва лица на 192 души с мениджърски опит в различни индустрии: чисто, естествено лице и татуирано лице (с помощта на Photoshop за добавяне на изкуство към кожата) .
Една от задачите в изследването била мениджърите, участващи в него, да си представят, че набират някого за позицията барман и да оценят показаните им лица по скала от 1 до 7. Те дават на лицето по-висока оценка, средно 5,07, когато е татуирано, отколкото когато не е, 4,38. Рейтингът на одобрение е по-висок за жени с татуировка: 5,14, в сравнение с 4,51 за жени без татуировка.
Д-р Тиминг казва, че управителите вярвали, че наличието на барман с татуировка в заведението ще привлече по-млади клиенти, които смятат боди арта за „модерен“. „Татуировките могат да помогнат за положителното предаване на марката на бизнеса, а татуировките се разглеждат в по-положителна светлина благодарение на поп културата.”
Очевидно е, че ако имате работа с клиенти от „висок клас”, вашият мениджър може да не е толкова отворен към мастилените рисунки. Но ако сте в индустрията на услугите или работите в модата, бодиартът може да ви помогне да се свържете с по-младото поколение потребители, които не дискриминират татуировките и които също имат изографисани върху кожата си.
Коментари (0)
Вашият коментар