„Пещерска“ ракия стартира кампания за укрепване на взаимоотношенията в брака и насърчаване на традиционните семейни ценности. Инициативата „И заживели щастливо“ е продължение на дългогодишния конкурс на VP Brands International „Просто кажи „Да““, като тази година идеята на кампанията се надгражда в посока “Какво следва след заветното „Да““. Повод за кампанията са обнадеждаващите новини от английската организация Marriage Foundation по данни на Евростат, според които България се нарежда сред страните в Европа с най-малко разтрогнати бракове през последните две десетилетия.
Това, което ни мотивира да създадем и да надграждаме подобна инициатива, е вярата в устоите на българското семейство“, споделиха от VP Brands International. А „Пещерска Отлежала" ракия е носител именно на фундаменталните семейни ценности през поколенията. Марка, която вярва, че семейството е това, което пази българските традиции и ги предава за поколения напред. Именно затова тя присъства на българската трапеза в празник и в делник“, допълват от компанията.
Серията ракии „Пещерска“ заема водещ дял от пазара на алкохолни напитки в България. Марката гарантира качество чрез утвърден и надежден произход, стриктен контрол на суровината, както и на всеки етап от производствените процеси. Пещерска се произвежда при затворен цикъл, който дава гаранции за цялостния процес – от отглеждане и беритба на гроздето, до бутилиране и разпространение в търговската мрежа.
Конкурсът „И заживели щастливо“ ще продължи до 22 септември. В него могат да вземат участие всички двойки, които се регистрират, качат на сайта на инициативата https://happily-ever-after.bg своя семейна снимка и разкажат по оригинален начин – чрез видео-обяснение, за това как се е развил животът им, след като са се венчали. Колкото по-оригинално е съдържанието, толкова по-голям е шансът да влязат сред финалистите, които ще се борят за трите големи награди, както и за петте допълнителни - "Пещерска Отлежала" в комплект с кошница с мезета, които ще бъдат раздавани всяка седмица до края на играта.