Както вече писахме, на българския пазар стъпи нова марка козметика от Мъртво море – Juman. Днес се срещаме с „виновника“ Juman да стане достъпен и за българската жена – Ирена Велева, която вдъхновено разказва как е открила козметиката и защо вярва силно в нейните предимства и качества.
- Ирена, честито стъпване на Juman в България! Чухме, че вече имате твърди фенове, които са опитали от продуктите ви това лято. Но преди да говорим за качествата на козметичните продукти, нека разберем малко повече за теб.
- Казвам се Ирена Велева, на 31 години съм. Смятам, че всяка жена дължи на себе си най-добрата грижа и аз самата винаги съм се старала да поддържам безупречна кожа. От доста години се занимавам с продажбата на самолетни билети и в работата си съм срещала най-различни хора, с които често сме обменяли информация за козметичните продукти по света. Държа много на козметиката, която ползвам, като напоследък съм станала огромен фен на натуралната козметика.
- Каква е твоята история с марката Juman?
- Веднъж попаднах на крема за ръце на Juman, останах очарована и удивена колко бързо се абсорбира от кожата и същевременно как кожата на ръцете ми остава хидратирана през целия ден. Заинтересувах се от марката и разбрах, че нямат представителство в България. Успях да се сдобия с още няколко продукта, приятел ми ги донесе от Йордания - съответно кална маска за лице с колаген и авокадо, лосион за тяло и крем за изключително суха кожа. Резултатът беше впечатляващ! Още след първото намазване с маската бях убедена, че трябва да вкараме този продукт в България. Абсолютно на сляпо направихме първата поръчка с всички останали продукти. Бях проверила само за надеждността на фирмата и за мненията на други клиенти в интернет. Прочетох толкова възторжени коментари от цял свят, че бях убедена, че Juman трябва да има и в България! Като дойдоха продуктите, още преди да ги пуснем на пазара, използвах всеки един от тях върху себе си, за да се уверя в качествата му. Само след две нанасяния калната маска успя да почисти кожата ми в дълбочина - нямаше вече черни точки и онзи неравномерен тен, който никой друг продукт не беше успявал да изравни. Имайки предвид, че моята кожа е много чувствителна, ме беше малко страх от реакцията, но благодареие на това, че продуктите са 100% натурални, те всъщност са подходящи за всякакъв тип кожа.
- Щандовете са пълни с козметика. Защо смяташ, че Juman ще успее да
спечели доверието на българката и да се превърне в предпочитан бранд?
- Защото напоследък все повече хора залагат на натуралното. Защото Juman не е от онези продукти, които ще те смаят с лъскавата си опаковка и после ще останеш разочарован от съдържанието. Защото философията на Juman е, че трябва да проивежда продукти с такова качество, че всеки клиент след това да се върне. За да успеем да задържим клиентите, ние не правим компромис с качеството. Всеки ден получаваме десетки емейли от доволни клиенти, които казват колко време е хидратирана кожата им след лосиона за тяло или как им са се сбогували със стриите, или колко чисто и свежо лице имат след маските. Никога не съм се съмнявала, че ще успеем да наложим продукта на пазара.
- Как се приема козметиката ви по света?
- Козметиката е на европейския пазар от декември месец 2016. И в Италия, и в Германия е направила истински фурор. Най-продаваният продукт в Италия например е серумът за лице. В Гермния пък са луднали по солите за крака и калната маска за тяло. От малко по-дълго време марката е на пазара в Русия. Там, както знаем, конкуренцията е голяма, но Juman се е наложила на пазара им и се приема много добре. Даже лятото няколко пъти имахме запитвания от различни хотели по Черноморието, които работят предимно с руски туристи, които са търсели именно тази козметика.
- Какво освен добра козметика е необходимо за перфектна кожа?
- Много вода и спорт. И, разбира се, по-малко стрес.
- Как би посъветвала вашите клиенти да избират от богатата ви
палитра продукти?
- Както вече споменах, продуктите ни са предназначени за всякакъв тип кожа. Например кремът за много суха кожа се приема доста добре и от хора с нормална кожа. Който пък има нужда от маска, нека опита кална маска, но задъжително трябва да се вземе и крем към нея, защото тя почиства в дълбочина и после е добре да покрием кожата с богат филм крем, който да я предпази от изсушаване. А ако искаме да се отъврем от целулита например, бих препоръчала скрабта с кафе. Познавайки свойствата на кафето, сме наясно, че то се използва наистина само в проблемните зони, затова е хубаво да си вземем и скраб за останалата част от тялото.
- Имате ли продукти, които са масово харесвани и любими, тоест бестселъри?
- Това лято бестселърите бяха мехлемът за тен и лосионът за тяло. Мехлемът за тен беше предпочитан, защото е за директно почерняване без изгаряне и така хората с по-бяла кожа имаха възможност да изпозват един натурален продукт, който същевременно ги хидратира и ги предпазва от зачервяване.
Лосионът за тяло е предпочитан и до ден днешен - това е нашият тотален бестселър. Толкова бързоабсорбиращ и хидратиращ продукт, с една много приятна и ненатрапчива миризма.
Сега, в края на лятото, масово започнаха да се купуват от калните маски и хидратиращите кремове за лице с цел възстановяване на кожата след сънчевите бани. Скрабта също много се харесва - тя премахва мъртвата кожа.
Изобщо есенният период е важен за грижата за кожата, която цяло лято е била излагана на слънчеви лъчи и изсушаване. Не познавам по-сигурен начин една жена да направи най-доброто за кожата си от натуралната козметика. Който е опитал с нея веднъж, никога повече не се връща към тежката и безсмислена химия.
Още за стъпването на Juman на българския пазар може да прочетете тук